روستای ایپک -دهستان ایپک

روستای ایپک واقع در استان البرز شهرستان اشتهارد

روستای ایپک -دهستان ایپک

روستای ایپک واقع در استان البرز شهرستان اشتهارد

روستای ایپک یکی از روستا های دیدنی در استان البرز و شهرستان اشتهارد می باشد دارای آب و هوای سرد و کوهستانی و باغ های سرسبز و زیباست.

آخرین نظرات
نویسندگان

مقدمه :

 امروزه با پیشرف روز افزون علم و تکنولوژی ما را برآن داشت  تا  با مرور گذشته ساکنان روستای ایپک  قدمی هرچند کوچک از  آثار گرانبهای گذشتگان  و یاد آوری داشته ها و تاریخ زندگانی افرادی که با مشقت فراوان در روزگاران گذشته  زیسته اند و خاطرات و نام های پر افتخاری از سادگی و صمیمیت و یک رنگی را به یادگار گذاشته اند و  به آیندگان هدیه نمودند داشتن اطلاعاتی از نحوه زندگی و نام های بزرگان هر قوم و طایفه نشان از قدمت آن اقوام دارد و افتخاری بس گرانبها برای نسل های آینده که اطلاعاتی از گذشته خود داشته باشند . 

 

حمد و سپاس فراوان خدای  متعال را که توفیق جمع آوری مطالبی در خصوص زادگاه خویش ( دهکده لبنان ) ایپک   را به من ارزانی داشت .

 

تقدیم به :  روح همه ی در گذشتگان زلزله دهم شهریور سال یک هزار وسیصد چهل و یک 10/6/1341 شمسی  روستای ایپک وپدرم و عموهایم و فرزندانشان که در این حادثه دار فانی را وداع نموده اند .

 

تشکر : از همه کسانی که در جمع آوری مطلب و همچنین فرستادن عکس  های قدیمی ما را یاری نمودند .

از جمله ( مرحوم حاج عزیزاله قربانی ابراهیم قربانی (عبداله) -اسماعیل جانخانی-خانواده نبی اله قربانی علی اصغر حذرخانی (عبداله)- محمد صفرخانی حاج محمد حسین خانی-حاج یوسف حسن خانی - حاج ابراهیم حذرخانی و دیگر عزیزان  ) 

  • حسنعلی قربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی