روستای ایپک -دهستان ایپک

روستای ایپک واقع در استان البرز شهرستان اشتهارد

روستای ایپک -دهستان ایپک

روستای ایپک واقع در استان البرز شهرستان اشتهارد

روستای ایپک یکی از روستا های دیدنی در استان البرز و شهرستان اشتهارد می باشد دارای آب و هوای سرد و کوهستانی و باغ های سرسبز و زیباست.

آخرین نظرات
نویسندگان
طی مراسمی با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولان مشعل گاز در روستای ایپک اشتهارد روشن شد. کلیه اهالی  زمستان سال 94را با استفاده از  این نعمت الهی سپری نمودند ، که جای قدردانی از کلیه مسولین  محترم را دارد . از این نعمت روستاهای همجوار دهستان ایپک ( قره ترپاق - قانلی بلاغ - وارآباد امیر آباد  گوربلاغ و غیره ... در آیندهای نه چندان دور استفاده خواهند نمود  (انشا الله ) 
  • حسنعلی قربانی

نظرات  (۳)

دوست گلم سال نو پیشاپیش مبـــــــــــــــــــــــــــــارک
امیدوارم تو سال 94 به همه ی آرزوهات برسی![
سال نوتون مبارک

روستای زیبایی دارید بهتون تبریک میگم
  • سید لطف اله پاشازاده
  • سلامی به خوش رنگی شکوفه های بادام و هوای پاک و خنک ایپک بر شما
    الحق و الانصاف روستای بسیار آباد و باصفایی دارید. روستاییان ساکن در دهستان ایپک نیز بافرهنگ و بسیار باشخصیتند و تمیزی روستا نشان از حفظ و اهتمام آنها در بهداشت و آبادانی دهستان را دارد.
    من لیسانس و ارشد فیزیک هستم و در حال تحصیل در رشته باغبانی-گیاهان دارویی و طب سنتی می باشم و تقریبا هر هفته به روستای شما میایم. عاشق یافتن استعدادهای ناب و علاقمند و با پشتکار هستم که تجارب چندین دهه خود را در زمینه های مختلف از جمله، فیزیک-هوافضا، مواد و مبانی صنعت و تکنولوژی، آینده پژوهی، باغبانی و گیاهان دارویی و طب روحانی و اسلامی با آموزش انتقال دهم. از مسجد روستایتان میتوانیم برای این منظور استفاده لازم را ببریم و این امکانات و فضا و فرصت را باید شکرگزار باشیم. 
    شما نیز اهل علم و قلم هستید و عاشق آینده اهالی و آینده روستا و من این مطالب را از شیوه نگارش و محتوای کلامتان درک کردم.
    بیاید عاشقانه برای روستا و بویژه جوانان روستا فعالیت داشته باشیم و بر حفظ محیط زیست و آبادانی آن تاکید کنیم باشد آینده ای سبز را همراه با نظر خداوند متعال زیر سایه انبیا و امامان بزرگمان در دسترس قرار گیرد. انشااله
    با سپاس فراوان: سید لطف اله پاشازاده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی